Sa parcurg cursurile online ale programului School of Big Ideas, modulul media a fost o experienta extrem de utila, care m-a ajutat nu doar sa pun bazele pentru internship-ul la care urma sa ma inscriu la Publicis, dar si sa inteleg overall care sunt principiile pe care se bazeaza munca in media. Cursurile au fost foarte usor de parcurs, deoarece fiecare termen de specialitatea este explicat si se ofera foarte multe exemple. De asemenea, faptul ca limba engleza este cea in care sunt prezentare cursurile este un lucru care conteaza foarte mult. Foarte multi termeni nu pot fi tradusi, iar in agentie toata lumea ii foloseste ca atare, deci a fost de ajutor sa ma familiarizez direct cu ei. In ceea ce priveste perioada de internship, pot spune ca am fost foarte multumita de experienta. Toata lumea cu care am interactionat a fost foarte calma, deschisa si niciodata nu m-am simtit retinuta sa pun intrebari. De asemenea, am putut sa cunosc foarte multe persoane de varsta cu mine, la inceput de cariera, pasionate de acelasi domeniu, lucru ce m-a ajutat sa ma simt mai comfortabil. Mediul placut de lucru, informatiile noi puse la dispozitie constant, si nu in ultimul rand colegii pot spune ca sunt factorii principali care m-au facut sa vreau sa raman la Publicis dupa terminarea internship-ului.